Articole noi

6/recent/ticker-posts

[Recenzie] "Adulter" de Paulo Coelho

Zilele trecute termin de citit volumul 5 din Harry Potter ( Harry Potter și Ordinul Phoenix) și îmi spun că am nevoie de o pauză. O pauză de la Harry Potter. Trebuie să citesc și altceva. Un alt stil. Un alt scriitor de care nu am auzit vreodată. Așa că intru frumușel pe facebook ( am un grup de unde îmi mai procur cărțile) și încep să dau scroll. 
Din scroll în scroll dau de ceva ce îmi atrage atenția. Ce să fie? Cartea "Adulter" de Paulo Coelho. Intru pe google, dau un search, să văd ceva detalii despre ea, câteva recenzii poate.
Am tot auzit de celebrul scriitor Paulo Coelho, dar adevărul e că niciodată nu am reușit să pun mâna pe vreo carte de a lui. Poate pentru că nu am avut timp, chef sau pur și simplu nu am avut ocazia.
Încep să citesc tot ce ține de ea. De la detalii, la recenzii și tot așa.  La început nu am înțeles de ce este așa de criticată, dar apoi îmi zic: "hmm, poate nu este pe gustul tuturor, poate e ceva diferit și nu toată lumea acceptă termenul de "diferit".

Reușesc să descarc cartea, o pun pe bookreader ( da, citesc de pe bookreader.) și mă apuc de treabă. 
Dar să nu o mai lungesc, hai să-ți zic exact cum stă treaba cu "Adulter" de Paulo Coelho.

Povestea se învârte în jurul unei jurnaliste, Linda, în vârstă de 30 de ani. Are un soț minunat, 2 copii frumoși, un job de vis, o casă extraordinară, ce să mai, o viață mișto, aș putea spune. 

Dar, în ciuda aparențelor, este nefericită. Nici ea nu știe de ce este nefericită. 

"Încă nu m-am prezentat. Îmi pare bine, mă cheamă Linda. Am 31 de ani,  1,75 înălțime, 68 de kilograme și mă îmbrac cu cele mai bune haine pe care banii le pot cumpăra."
Susține că își iubește soțul, deși, se reîndrăgostește de fostul ei iubit din liceu, acum un om politic cu care se întâlnește pentru ai lua un interviu. Acest interviu se sfârșește cu un blowjob în biroul onorabilului, care se termină în mai puțin de un minut.
"
"Mă simt din ce în ce mai bine, mai curajoasă, mai liberă. Și fac ceva ce am visat întotdeauna să fac, încă de pe băncile școlii."

După toată treaba cu biroul și blowjobul, tipa aș putea spune că face un joc de-a șoarecele și pisica cu propriile ei sentimente. Pe de o parte, îl caută pe Jacob și vrea să fie al ei, pe de altă parte, îi spune soțului că este nefericită. Soțul ei, ca un soț iubitor ce este, încearcă să o ajute, dar mintea ei tot la stimabilul Jacob rămâne. 

"O să fac ca Jacob Konig o să vorbesc cu soțul meu despre ciudata mea stare de spirit. Am încredere în el și sunt sigură că mă va putea ajuta."
Într-un final după ce Jacob câștigă alegerile, iar duduia, prezentă și ea bineînțeles, dorește să îi ia un interviu, dar ce să vezi? dă nas în nas cu soția acestuia. După ce nevasta domnului, îi spune că nu vrea ca cineva să se bage în căsnicia ei și îi cam dă cu subînțeles să-și vadă de treaba ei și o trimite la plimbare, Linda dorește răzbunare. Îl vrea pe Jacob pentru ea. 

Cum știi, draga mea, noi, femeile, avem un al șaselea simț foarte ascuțit cu care detectăm cine vrea să ne amenințe relația. Nu-i așa?" - spune soția lui Jacob.
" -Dar nu are nici cea mai mică șansă, completează Marianne."
După toată tărășenia asta, trece în revistă, o scurtă povestire despre romanul "Strania poveste a doctorului Jeykill și a domnului Hyde". Așa că apelează la un dealer, pentru a reuși să o distrugă pe soția lui Jacob, acuzând-o de trafic de droguri. Din fericire sau din păcate, nici eu nu știu, nu reușește să facă asta, pentru că aparent ceva o dă peste cap.
Adevărul este că după toată faza asta, am cam renunțat la carte.  Sunt genul de persoană care nu renunță la  cărți, indiferent cât de nașpa mi s-ar părea. Dar asta pur și simplu am lăsat-o din mână. Cred că am înțeles de ce nu îmi place. Pur și simplu nu este pentru mine. Niciodată nu mi-a plăcut subiectul "ADULTER".


NU RECOMAND!

Reactions

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement