Articole noi

6/recent/ticker-posts

[Recenzie] Femeia de la fereastra - A.J.Finn

 Bună, tuturor!

Astăzi revin pe blog cu un nou articol despre un roman de tip thriller care pe mine m-a intrigat și inspirat și totodată a devenit una din cărțile mele favorite.

Este o carte ce te prinde încă de la primele pagini È™i pe care îți doreÈ™ti să o termini cât mai repede pentru ai afla finalul È™i pentru aÈ›i potoli setea de mister pe care È›i-o provoacă. 

Detalii despre carte: 

An apariție: 2018

Editura: Litera

Gen: Thriller

Nr pagini: 544

Despre autor: 

A.J.Finn este un scriitor nativ american ce a trăit o parte din viața sa în Anglia. Romanul său de debut, Femeia de la fereastră, a fost publicat în peste 40 de limbi și a vândut milioane de copii în lumea întreagă.


Poveste:
Au trecut zece luni de când Anna Fox a ieșit ultima dată din casă. Zece luni în care a bântuit ca o fantomă prin camerele vechii sale locuințe din New York, pierdută în amintiri, prea înspăimântată ca să-și părăsească siguranța propriului cămin.
Singura punte de legătură a Annei cu lumea reală este fereastra camerei sale, unde stă zi de zi urmărindu-și vecinii.
Când familia Russell se mută peste drum, Anna este imediat atrasă de aceasta. O familie perfectă cu trei membri, un ecoul al vieții pe care și ea a dus-o cândva.
Dar într-o seară, un È›ipăt teribil rupe tăcerea, iar Anna este martoră a ceva ce nimeni nu trebuia să vadă. 
Acum trebuie să facă tot ce poate pentru a descoperi adevărul despre ceea ce s-a întâmplat în realitate. Dar chiar dacă va afla, o va crede cineva? Și poate să aibă încredere în ea însăși?


Gândurile mele după terminarea cărții:

Femeia de la fereastră este unul din cele mai bune thrillere pe care eu le-am citit vreodată după Pacienta Tăcută (link găsești aici).
Răsturnările de situaÈ›ie, momentele pline de suspans È™i misterul le întâleÈ™ti la tot pasul în acest roman. 
Încă de la începutul cărții, Anna mi-a adus câteva semne de întrebare referitoare la starea ei psihică. Am crezut inițial că este o femeie cu anumite probleme psihice și că anumite situațiii se întâmplă doar în mintea ei (parțial este adevărat, dar veți afla mai multe când veți citi romanul), dar, de fapt, ea este doar o victimă în propria viață.
Este o femeie inteligentă, cu un simț al curiozității bine dezvoltat și curajoasă odată ce este în căutarea unor răspunsuri, care ulterior ajunge să se lasă influențată de situația curentă.
Vecinii de peste drum (Familia Russell) este în aparență o familie perfectă, dar care este ascunde o mulțime de secrete.
Allistair, tatăl familiei, este descris drept violent atât de fiul său Ethan, cât și de Jane (personajul intrigant al volumului).
De ce se temea Jane de Allistair? Pentru că a amenințat-o și a încercat să-și ascundă urma fugind în New York cu familia sa.
De ce Ethan care este un copil cuminte È™i educat ajunge în situaÈ›ia de a își urâ familia? Pentru că prea multe secrete pot distruge o familie dacă nu laÈ™i o urmă de adevăr descoperită. 

Personal, pentru mine a fost un thriller ce m-a ținut cu inima strânsă și care m-a făcut să nu las cartea jos din mână (am citit 300 pagini într-o singură zi).

Cartea poate fi achiziționată de aici:


MulÈ›umesc că ai citit până aici! ❤️



**link-urile nu prezinta link-uri de afiliere de la edituri**







Reactions

Trimiteți un comentariu

11 Comentarii

  1. Spre rusinea mea nu am auzit de acest autor. Totusi cartea recomandata de tine, suna bine. Imi plac povestile pline de suspans si cu rasturnari de situatii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar 300 de pagini? Offf, ce pacat. O termin repede inseamna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca am această carte acasă, doar că nu am citit-o încă. Pare interesantă, pe mine m-a atras titlul și o voi căuta să o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, chiar interesantă recenzia, iar la detaliul cu privitul pe fereastră, mi-am adus aminte de Fata din tren, cred că ți-ar plăcea această carte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am tot auzit de aceasta carte, dar nu am apucat sa o citesc. Cu prima ocazie o s-o comand si eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar dacă nu mă dau n vânt după genul acesta, recomandarea ta m-a făcut să cred că "Femeia de la fereastră" este o carte pe are aș vrea să o citesc.
    Mulțumesc pentru recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am propus să îmi iau cartea aceasta încă de când a apărut. Pare a fi pe gustul meu și sper să o adaug curând într-o comandă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place recenzia ta. Si cartea e foarte captivanta, o pun pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am citit cartea, și mie mi-a placut. Este o carte lejera, numai buna de citit in weekend sau seara, dupa munca.

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar m-ai facut curioasa in privinta acestei carti si m-ai facut sa-mi doresc s-o citesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Uuhh, dacă spui că este cel puțin la fel de bun ca Pacienta tăcută, atunci vreau să îl citesc și eu. ��

    RăspundețiȘtergere

Ad Code

Responsive Advertisement